コスト削減
アウトソーシングすることで、結果的にコスト削減につながるご提案をします。
人材不足解消
貴重な御社の人材を重要な仕事に注力できるよう、アウトソーシングを是非ご活用ください。
Cost Reduction
We make proposals that will lead to cost reduction as a result of outsourcing.
Solution of Shortage of Human Resources
Take advantage of outsourcing so that your valuable human resources can focus on important tasks.
①外国人 関連
Foreigners Related
1. 不動産物件探し~案内~契約
Real estate Property search,
Property guidance&contract
2. ビザ&在留資格申請
Visa & Status of Residence
Application
②市場調査 関連
Market Research Related
1. 会議・展示会のお手伝い
Help with conferences and
exhibitions
2. 海外市場調査
Overseas market research
③社宅 関連
Company Housing Related
1. 法人契約・個人契約事務
Corporate contract/
Individual contract work
2. 退去・原状回復費の交渉
Negotiation of restoration
costs
④バックオフィス 関連
Back Office Related
1. 契約書レビュー
Contract review
2. クレーム対応
Complaint handling
3. 社内インタビュー
Internal interview
不動産流通機構登録の500万件以上の物件+UR 72万件の物件の中から、ご希望の予算、エリアをお伺いし、提案~案内~契約まで致します。
From over 5 million properties registered with the real estate distribution system + UR 720,000 properties, we will ask you about your desired budget and area, and we will propose, guide, and contract.
ビザや在留資格の申請を、申請取次行政書士が代行します。申請者本人の入管出頭も免除されますので、時間と労力の節約にもなります。
The administrative scrivener will handle the application for visas and status of residence on your behalf. Applicants are also exempted from appearing at the immigration office, which saves time and effort.
社宅の法人契約・社員の個人契約の、契約書レビュー、契約締結作業など、宅建士としてプロの立場で行います。
As a real estate professional standpoint, we will perform contract review and contract conclusion work.
借り上げ後、退去時の連絡や、原状回復費の交渉をプロの立場で行います。
不動産管理会社の原状回復費の見積もりが高すぎる場合など、現地調査を行い、妥当な請求額を交渉します。
原状回復費用については、特に外国籍の社員の退去時に揉めることも多いため、原状回復費の請求が正当である場合には、プロの立場で説明いたします。
We will negotiate the restoration costs from a professional standpoint.
If the estimate of the restoration cost is too high, we will conduct an on-site survey and negotiate a reasonable billing amount.
契約書レビューはプロにお任せください。効率化がはかれ、結果的にコスト削減になります。
“Leave the contract review to a professional.“
Increase efficiency, resulting in cost savings.
クレーム対応は企業様にとって大変負担なものです。
社員を過度な精神的負担から守るためにも、是非アウトソーシングをご利用ください。
Complaint handling is a great burden for companies.
Please use outsourcing to protect your employees from excessive mental burden.
社員のインタビューを社内ではなく外部の者が行うことにより、社員の本音を聴くことが可能になり、社内環境の改善に役立ちます。
離職率が高い部署など、不満や原因を聴取することで環境改善にお役立ていただけます。
By having an outsider interview employees rather than inside the company, it is possible to hear the true feelings of the employees, which is useful for improving the internal environment.
We can help improve the environment by listening to complaints and causes, such as departments with a high turnover rate.